[Epitesz-barkacs] OSB teherbírása?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Ápr. 19., Cs, 12:23:06 CEST

A szabvany tabla 1250x2500mm

Ebbol kijon 4db 80x95cm lap. Ha korben van lecezes, amire felfekszik, akkor nem gond hogy ket darabbol van, viszont pl felnyitni sokkal konnyebb. Egy dekopirral magad is felvagod, de akar meg kezifuresszel is csak elfaradsz.

Egy tabla tuzeptelepen 18-as osf-bol ugy 5500+afa, 22-esbol 6500+afa.
a natur forgacslap hasonlo arban van per tabla, de abbol altalaban 2.5mx2m a tabla, ugyhogy abbol egy darabban is kijon, es a hrmada meg is marad.

vajk