[Epitesz-barkacs] OSB teherbírása?

Varga Tibor varga at gyogyinfok.hu
2007. Ápr. 19., Cs, 16:11:52 CEST

Sziasztok!

> A szabvany tabla 1250x2500mm
>
> Ebbol kijon 4db 80x95cm lap.

Ezt hogy számoltad? Nekem csak 3 ilyen darab jön ki.

> Ha korben van lecezes, amire felfekszik, akkor nem gond hogy ket
> darabbol van, viszont pl felnyitni sokkal konnyebb. Egy dekopirral
> magad is felvagod, de akar meg kezifuresszel is csak elfaradsz.
>
> Egy tabla tuzeptelepen 18-as osf-bol ugy 5500+afa, 22-esbol 6500+afa.

Itt a 22-es tábla 457Ft-al drágább, ha a bruttó árat nézem.

> a natur forgacslap hasonlo arban van per tabla, de abbol altalaban
> 2.5mx2m a tabla, ugyhogy abbol egy darabban is kijon, es a hrmada meg
> is marad.

Az jóval gyengébb, ha jól tudom.
A kérdésem meg az, hogy mindenképpen 25-öst vegyek, vagy lehet 22-es
esetleg 18-as is?
Az egész csak egy téglalap alakú kereten fekszik majd.

> Ne csak a technikai es arkerdeseket nezd. Ha rendszeresen
> alszanak rajta, akkor jobb, ha lefel szellozik. Az ember rengeteg
> parat bocsat/izzad ki ejszaka.
> Celszeru kb. 10 cm szeles, 20 mm-re gyalult deszkakat venni. Az
> is bombabiztos, de a reseken at lefele szellozik, nem fulledsz
> bele.

A párakibocsátásra nem gondoltam. Lehet, hogy mégis lécezés lesz?
Ha abbol egy véletlenül eltörik, akkor nem az egészet kell cserélni és
gyosjavítás jelleggel áthelyezhető a
sérült oda, ahol kevésbé zavaró, amíg pótoljuk.
Ámbár eddíg sem nagyon szellőzött, hiszen az ágyneműtartó zárt.

Üdv. Tibi