[Epitesz-barkacs] OSB teherbírása?

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Ápr. 19., Cs, 13:36:19 CEST

Sziasztok!

On 19 Apr 2007 at 10:24, Varga Tibor wrote:
> Gondoltam erre is, meg arra is, hogy csak lécb~Nl rakom össze.
> Csakhogy, ha megveszem a léceket és a csavarokat, azzal már ugyanott
> vagyok a költségben, mintha a legvastagabb forgalomban lév~Nt venném
> meg.
Ne csak a technikai es arkerdeseket nezd. Ha rendszeresen
alszanak rajta, akkor jobb, ha lefel szellozik. Az ember rengeteg
parat bocsat/izzad ki ejszaka.
Celszeru kb. 10 cm szeles, 20 mm-re gyalult deszkakat venni. Az
is bombabiztos, de a reseken at lefele szellozik, nem fulledsz
bele.
Ha fat fara fektetsz, az biztosan mozogni fog es recseg/nyikorog.
Nekem bevalt, hogy veszek gurtnit, lehetoleg a szeles fajtat, es
azt teszem az agykeret es a ratett deszkak/lemez koze. Igy nem er
fa a fahoz, es az egesz csondben van.

Udv

szepygab