[Epitesz-barkacs] Osb lappal hoszigetelés

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2007. Ápr. 24., K, 13:12:13 CEST

> A következo nekem kissé hülye ötletre várom a véleményeiteket:
szerintem tényleg hülye 5let.

> Adott egy ház, kb. 7 éves.Porotherm B30-asból lett épitve, jelenleg van
> rajta egy sima vakolat, és semmi hoszigetelés
> Barátom azt ajánlotta, hogy dryvit vagy egyéb rendszerek helyett,
egyszeruen
> OSB lapokkal terítsük be a ház oldalát, szerinte ez is jó hoszigetelést
tud
> biztosítani, és jóval olcsóbb, mint a dryvit vagy egyéb ilyen megoldások.
>
> Barátom azt ajánlotta,
ô az ellenséged ? :)))

miért is olcsóbb ?
a legvékonyabb vacak osb is 8-900 ft/m2

míg a 2 cm-es nikecell kb 3-400ft/m2 plussz háló kb 100 ft +csempe ragasztó
+ festék
ez szerintem összesen nem kerül annyiba m2-ként mint csak az osb.....

OSB-vel egy gyagyi házad lesz és azt hiszik, hogy faház tákolmányod van
:)))) és nem egy szép festett falú ház !

a 2cm-es nikecell ugyan vékony, én min. 4cm-est tennék, de még a 2cm-es is
többet szigetel mint az osb lap.

Szóval barátod vagy ellenséged ? :)))

> Várnám a véleményeiteket, mivel tök hülye vagyok a témához sajnos.
nem kell építésznek lenned, bemégy egy barkács vagy építési áruházba
és megkérdezed mi mennyibe kerül és máris képben vagy, hogy mi olcsóbb.

és ha elsôre valami olcsóbb mint a másik akkor számold még hozzá, mmit kapsz
azért.

pl. a ytong-ot is drágának mondják sokan...

szerintem pedig a bontott kisméretű téglából való építkezés a legdrágább.

zsolt