[Epitesz-barkacs] Osb lappal hoszigetelés

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Ápr. 24., K, 13:27:01 CEST

Sziasztok!

On 24 Apr 2007 at 13:12, Zsolt wrote:
> a 2cm-es nikecell ugyan vékony, én min. 4cm-est tennék, de még a
> 2cm-es is többet szigetel mint az osb lap.
En meg 10 cm-t fogok feltenni, 30 cm ytongra :-)
A homlokzati polisztirolhab kb. 200.- Ft/m2/cm, vagyis a 10 cm
kb. 2 eFt. Mire az egesz felkerul a falra, nem all meg 5 eFt
alatt. Ha csak 5 cm-t tennek fel, megsporolnek ugyan 20
szazalekot, viszont elveszitenem a fele hoszigetelest. Egy ilyen
beruhazas sok evtizedre szol, igy ennek lesz a legjobb a
megterulese.
En felujitaskor inkabb az ablakokkal kezdenem, azokon at szokik
igazan a meleg. (Persze nem szabad elfeledkezni a szellozesrol
sem.) Ahogy elnezem a kapott ajanlatokat, a haromretegu uvegezes
kb. 25 szazalekkal dragitja az ablakokat, a fa anyagtol akar a
duplajaba is kerulhet. Szerintem inkabb lesz muanyag ablakom,
haromretegu uveggel.

Udv

szepygab