[Epitesz-barkacs] hangszigeteles tetoterben

Pataki István ipataki at ipataki.t-online.hu
2007. Ápr. 24., K, 17:43:19 CEST

Sziasztok!

Hagyomanyos tetoszerkezetu (fagerenda, cserep) hosszu haz tetoterenek
kozepso resze mar regebben be lett epitve. A szomszed tetotere fele
kismeretu teglabol rakott 12-es fal zarja le, erre belulrol 2cm-es
hungarocell es 12,5-es gipszkarton boritas kerult.

A szomszed ugy dontott, hogy o is beepiti a tetoteret. Mivel eddig nala
a padlasternek meg a feljarata is jol el volt torlaszolva, nem okozott
problemat a regi reszben a zenecsinalas. Most majd fog. Milyen
megoldassal lehetne elfogadhato aron erzekelhetoen csokkenteni az atjuto
zajt?

A szomszed egyuttmukodo csak lehetoleg nem akar erre nagyon kolteni :-(.
Én azt javasoltam, hogy meg egy vekony, konnyu falat epitsen az o
oldalarol, s a ketto koze konnyu therwolin szigeteles tegyen. En meg
arra gondoltam, hogy az en oldalamrol vmi tojastarto fele hangelnyelo
reteget tennek.

Mi a velemenyetek?

Koszonettel
pi