[Epitesz-barkacs] Osb lappal hoszigetelés

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Ápr. 24., K, 18:19:40 CEST

On 24 Apr 2007 at 12:59, vajk fekete wrote:
> Uj haznal manapsag ugy alakul a szamitas, hogy barmilyen szuper
> teglabol csinalod, akkor is akarsz majd tenni ra EPS szigetelest.
> Viszont a speci  teglak dragak. Ugyhogy ha uj hazat epitenek, a
> minimal teglat valasztanam, ami statikailag megfelel, es nagyonsok
> EPS-t. Pl 25-os zsaluko plusz 20cm EPS. (azert ezen kell finomitani,
> mert szopas lenne villanyt szerelni)
En is ezt szamolgattam sokaig, vegul az ytong lett arban is
nyero. A vesesrol mar ne is beszeljunk ;-)

> Van egy vicces technologia, ahol hungarocell zsalukovekbol rakjak a
> falat, es par soronkent kiontik betonnal. Belul egy teliberagasztott
> gipszkarton es kesz is. Olyan mint a lego, vagy sarokelem, ablakszele
> elem, fodem elem, stb.
ProKoncept, Isoteq, KingBlock.
Igazabol annak jo, aki sajatkezuleg epitkezik. Az anyag maga nem
olcso, de jo hoszigetelo, ha nem szamolod a sajat munkaidodet,
akkor abszolut nyero. A rendszergazdak eleg huzos aron vallalnak
kivitelezest, mas meg nem vallakozik ra, elvegre ezt nem
tanitottak az ipariskolaban :-(

udv

szepygab