[Epitesz-barkacs] Osb lappal hoszigetelés

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Ápr. 24., K, 18:23:10 CEST

On 24 Apr 2007 at 15:46, Acs Gabor wrote:
> Construmán vettem egy DVD-t (még nem néztem meg), amin ilyen
> technológiával építenek passzívházat. Azt mondta a tulaj, hogy a télen
> egyszer sem kellett begyújtania a f~ntést.
Lehet passziv hazat epiteni, de csak megfelelo fekvesu telekre,
ahol ugy tudod tajolni az epuletet, hogy hasznosithasd a teli
napsutest is.
En is szivesen csinaltam volna ilyet, de egyreszt ezen a
teruleten nem lehetett, masreszt legalabb a masfelszeresebe
kerult volna az epitkezes, ami energiaban soha nem terul meg. Az
Isorast ajanlata hallatan fel kellett adjam a tervet.

udv

szepygab