[Epitesz-barkacs] hangszigeteles tetoterben

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Ápr. 24., K, 18:41:26 CEST

On 24 Apr 2007 at 18:10, jhidvegi wrote:
> Inkább valami nehezebbet tegyen a szomszéd, ha nem túl drága.
>
> A hangszigetelés akkor hatékony, ha kb úgy néz ki, hogy
> hangelnyelő-tömeg-hangelnyelő-....
Szerintem kene epiteni szarazon egy gipszkarton elotetfalat, par
cm legressel. Ezt barmihez lehet rogziten, csak az elvalaszto
falhoz nem, kulonben atviszi a rezgest. Termeszetesen a vaz es a
kapcsolodo fal- es fodemfeluletek kozul nem szabad kihagyni a
rugalmas csikot. Az osszeszerelt vazba minel nagyobb
terfogatsulyu asvanygyapotot kell tenni, utana mehet ra a
gipszkarton.
A Knauf vagy a Rigips oldalan eleg sok minta rajzot, tan meg
akusztikai adatot is talalsz.

> egymáshoz. :-) (Mert az a fránya hang a réseken is átjut.
A felulet egy ezredreszet kitevo nyilas kepes 20 dB-t rontani a
hangszigetelesen :-(

udv

szepygab