[Epitesz-barkacs] Szálak

Topybear topybear at gmail.com
2007. Ápr. 25., Sze, 07:16:00 CEST

>A mai szines-szagos levelezoprogramok
>meg szepen bezarhato/kinyithato fa-szerkezetbe is ki tudjak
>rajzolni ezeket.
>
>A problemat az okozza hogy a kenyelmes user nem tudja fejbol a
>lista email cimet, esetleg nincs is felvive a cimtaraba, igy a
>postafiokjaban levo utolso listas levelen nyom egy "valasz" -t,
>ebbol nem lehet baj, hisz ez onnet jott ahova irni akar. Majd a
>felugro szerkesztoablakban a pl. "Re: szigeteles" targyat egy huszaros
>mozdulattal, illetve a backspace folyamatos nyomasaval visszatorli,
> [...]

Amellett, hogy igazad van, egyet nem értettem
sosem: ha olyan színes-szagos-okos
levelezõprogramok vannak, akkor mi a francért nem
veszik észre, hogy a user teljesen szétgyakta a
subject-et és szedik ki belõle automatikusan a
szál azonosítóját? Advanced option:
bekapcsolható, hogy ha belepiszkál a subject-be
akkor rákérdezzen a szál azonosítójának törlésére.

Topy