[Epitesz-barkacs] hangszigeteles tetoterben

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2007. Ápr. 25., Sze, 19:27:24 CEST

Pataki István  <ipataki at ipataki.t-online.hu> 2007.04.25. 15:14:20 +2h-kor írta:

> Sziasztok!
>
> Köszönöm mindenkinek a válaszát. A multirock ill. airrock termékek
> tűnnek alkalmasnak.
>
> Újabb kérdés: gipszkartont szerelt-e már valaki rugalmas felerősítéssel,
> tehát kimondottan a hangszigetelésre figyelve? Vélemény?
>
> Köszönettel
> pi

rugalmasan lehet felerősíteni pl. egy villanymotort a mosógépben is, és
pl. minden autó motorja is rugalmasan van az alvázhoz rögzítve

az általad alkalmasnak tűnő termekeknél mérhető érték csak a hőszigetelésnél
mérhető,  a hangszigetelő képességre vonatkozó mért adatot sehol nem láttam,
csak vélelmezett tulajdonság van