[Epitesz-barkacs] hangszigeteles tetoterben

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Ápr. 26., Cs, 10:55:15 CEST

Beszéltem a Rockwool alkalmazási szaktanácsadójával. Azt mondja, ezeknek az
anyagoknak nagyobb a testsűrűsége, mint az üveggyapotnak, így biztos, hogy
hozza azokat az értékeket, amit az üveggyapot. Viszont az üveggyapotnak
szerinte szerkezetéből adódóan nem túl jó a frekvenciamenete.

Azt mondja, hogy jó eredményt érsz el, ha felraksz két réteg gipszkartont,
és közé az airrockot. De még jobbat, ha csemperagasztóval felragasztasz
steprockot, arra ráragasztasz gipszkarton-habarccsal gipszkartont. Ebben az
esetben nem kell a gipszkarton tartó konzol, ami hanghidat képezne.

Gábor