[Epitesz-barkacs] hangszigeteles tetoterben

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Ápr. 26., Cs, 10:30:27 CEST

Szia,

szerintem a szálak és ékezetek kérdése kicsit túl van dimenzionálva egyesek
részéről.

A hőszigetelő anyagoknál csak a kőzetgyapottal van gond. A Rockwool
konkurrencia nélkül maradt, most szerelték le pl. a Toplan gyártósorait.
Erre a Rockwool tekintélyes, 30-40 százalékos áremelésbe kezdett, mivel így
is el tudja adni. A nagykereskedők is trükköznek, hatalmas készleteket
raktároztak be, hogy az áremelés után extra profittal tudják eladni az árut.
Állítólag emiatt sokan átálltak már az üveggyapotra.
Most a Rockwool 3-4 hónapos szállítási határidőket vállal. Nem gondoltam
volna, hogy egyszer ilyen hiánygazdaság lesz újra, mint az átkosban, hogy
vagy van csókosod jó helyen, vagy sok pénzed, vagy vársz szépen a sorodra
egy egyszerű építőanyagért.
Most lenne érdemes valahonnan, pl. Szlovákiából behozni kőzetgyapotot.

Gábor