[Epitesz-barkacs] Kis számolás

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Feb. 7., Sze, 09:02:54 CET

HATVAN EZER FORINT???

Az meg hogy jött össze?

Gábor

----- Original Message -----
From: "jhidvegi" <jhidvegi at freestart.hu>
To: "Amatőr építészek és barkácsolók klubja" <epitesz at enaplo.hu>
Sent: Tuesday, February 06, 2007 6:14 PM
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] Kis számolás

(Lehet, hogy olcsóbb megoldás lett volna, mint kiásatni, és
kicseréltetni a berohadt leeresztőcsapot. Kemény 60ezer Ft-ot fizettem
érte. Én is meg tudtam volna elvileg csinálni (műszakilag), csak most
marha távol vagyok attól a fizikai állapottól, hogy ott kiássam, inkább
fizettem. Nem olcsó az öregedés, leépülés. Ilyen gyógyszer, olyan
gyógyszer, és még az ilyen melókat se tudja az ember megcsinálni, amit
tud, az is 2-3-szor annyi ideig tart, mint hajdanán...)

Epitesz levelezőlista
Epitesz at enaplo.hu