[Epitesz-barkacs] Kis számolás

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2007. Feb. 7., Sze, 09:18:40 CET

Acs Gabor wrote:
> HATVAN EZER FORINT???
>
> Az meg hogy jött össze?

Úgy, hogy kerestem a neten egy víz-szerelő iparost, felhívtam, és
elmondtam, mi a feladat. Ezt hozták ki. Persze utólag kiderült, hogy a
fazon alvállalkozónak adja tovább, ha helyből őt találtam volna meg,
2/3-ából kijött volna.

Végülis 3 ember dolgozott vagy 3 órát, és hozták a szükséges
szerelvényeket is, gázpalack melegítővel (25 éves rozsdás szart kellett
úgy lebontani, hogy a továbbmenő műanyagcső ép maradjon), és teljesen
visszaállították a terepet. Most már mindegy, le van szarva. Lehet, hogy
jobb lett volna itt a listán feldobni a feladatot, és akadt volna rá
jelentkező olcsóbban is? :-) Magát a vizes feladatot megoldottam volna
magam, csak a szagszerű :) kiásás... de jobb így, le van tojva, én
közben amúgy is hülyére dolgoztam magam. Meg lehet, hogy attól meg
agyvérzést kaptam volna, hogy egy gödörben földszintes munkát végzek,
vagy esetleg fejjel belelógva kell a feladatot megoldani.