[Epitesz-barkacs] Kis számolás

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Feb. 7., Sze, 10:02:24 CET

Sokszor esem abba a hibába (vagy nemhibába), hogy inkább mindent magam
csinálok házkörül, pedig bőven lenne más dolgom, csak nem bízom a
'szakemberek'-ben. Ezt a csövet én simán leflexeltem volna, és egy Gebo-val
váltottam volna ki a menetes részt. A kiásást meg ép szervezetű ember hamar
megcsinálja, de ha már nem megy -az elhiszem, hogy csapás az embernek. Azért
ennyit elkérni érte, eléggé szemét húzás (kihasználni más harcképtelenségét,
vagy hozzánemértését).

Nekem a vízgázszerelő 2 napot, napi 10-11 órát dolgozott 50 ezerért.
Leszerelt, majd fel tizensok sarokszelepet, radiátorokat, csöveket, gázt
stb.

Gábor