[Epitesz-barkacs] napenergias futesrasegites

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Feb. 22., Cs, 10:08:44 CET

Csak azert irtam, mert abbol latszik, hogy annyi energiat tarolni, amibol nehany napig futeni lehet a hazat, az nem egyszeru dolog. Meg a temperalashoz is kell nemtul hidegben napi minimum 2-3m3 gaz, az (2m3-re) 70MJ. Meg 80-20 fok holepcsovel is 60*4.2KJ tarolhato 1kg vizben, a 70MJ az 280kg viz, es a hatasfokokkal nem is szamoltam.Tehat ha te tobb naprol gondolkozol, netan hideg is van, nem uszod meg sok m3 tarolo nelkul.

Koltsegre nezve akar meg meg is erheti csak emiatt valami palackos gazzal mukodo segedfutes. Vagy villanyos.

vajk