[Epitesz-barkacs] napenergias futesrasegites

Bamer Balazs bamer at db.bme.hu
2007. Feb. 22., Cs, 13:06:26 CET

Szervusz Vajk!

> amibol nehany napig futeni lehet a hazat, az nem egyszeru dolog. Meg a

Ehhez kapcsolódik, hogy borús időben jó vákuumcsöves napkollektor mennyi
hőt tud gyűjteni? Lehet négyzetméterenként 100-200 W-ot számolni? Túl
sokat nem akarok tárolni, igazán jó az lenne, hogy rossz körülmények
között is összejönne nappal az egész napi szükséglet. Persze lehet, hogy
ennél kevesebb, meg túl sokáig van sötét és/vagy rossz irányból jön a
fény.

> Koltsegre nezve akar meg meg is erheti csak emiatt valami palackos
> gazzal mukodo segedfutes. Vagy villanyos.

Végül is van már egy olajradiátorunk (-: lehet, hogy itt jön be a képbe
HJózsi általi is ajánlott fordított üzemű klíma. Mondjuk én szívesebben
üzemeltetnék róla radiátort, mint hogy levegőt szívjon át magán. Tisztább,
szárazabb érzés, és a radiátorba más vizet is lehet küldeni.

 							szia: Balázs
Epitesz levelezőlista
Epitesz at enaplo.hu