[Epitesz-barkacs] napenergias futesrasegites

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Feb. 22., Cs, 13:53:20 CET

Azt szerintem felesdel, hogy csak a kollektorokkal télen temperálni fogsz.
Mi van, ha ráesik a hó? Ilyen szürke időben, ami ma van, még hó nélkül is
szerintem közel nulla lehet a kihozatala.

De hamár elektro:) Semmiből nem áll egy vezérlést csinálni, ami beindít egy
villanyfűtést, ha a szolár nem képes eléggé befűteni a házat.
Gyakorlatilag annyi, hogy veszel pár termosztátos fűtőtestet valamelyik
hiperben aprópénzért.

Gábor