[Epitesz-barkacs] napenergias futesrasegites

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Feb. 22., Cs, 14:11:09 CET

Lehetne egy olyan tartály, mint a WC tartály, csak alul kúpos. Belül egy réz
csőkígyóval. A trutyit leviszi a gravitáció, meg az áramlás. Csak egy ilyen
tartályt nem minden lakásban lehet elhelyezni (mondjuk az emeleti fürdő
hőcserélője lehetne a földszinti fürdőben).
B verzió, hogy raksz a lefolyóba egy szűrőt, és időnként kipucolod, vagy
kidobod. Akkor nagy darabok nem jutnak a hőcserélőbe.

Gábor