[Epitesz-barkacs] napenergias futesrasegites

Bamer Balazs bamer at db.bme.hu
2007. Feb. 22., Cs, 14:19:48 CET

Szervusz Gábor!

> ki, s a hőcserélőben frankón megakad a kosz. Még a normál lefolyócső is
> gyakran eldugul, nem nagyon tudok elképzelni olyan jó hatásfokú

Ezen a lefolyóból szivattyúzott hőenergián már én is gondolkoztam.
Szerintem kéne egy puffertartály (persze túlfolyóval) is bele, hogy a
viszonylag  impulzusszerűen érkező víz hosszabb időt tölthessen a
hőcserélőben (kádleeresztés). Ebben lehetne finomabb szűrő, amit a fedő
levételével tisztítani lehet, a hőcserélő pedig akármilyen finom lehet.

 							szia: Balázs