[Epitesz-barkacs] napenergias futesrasegites

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Feb. 22., Cs, 14:06:09 CET

Ha van annyi helyed, egy hosszabb koncentrikus csővel meg tudod csinálni. A kazánomhoz ha jól emlékszem, 5-6 ezer pénz volt egy 1m-es cső, ami kívül 100, belül 60 mm, de ha összerakod sima lefolyócsőből, még olcsóbb lesz. Nyilván a hőátadás miatt még jobb lenne rozsdamentesből, csak ott nem tudom, hogy fogod kivezetni a belső csövet.

Ha így csinálod, nincs dugulásveszély, a belső csőben ha elég nagy a keresztmetszete, nem lesz nagy áramlás, tehát van idő átmelegedni a víznek, a külsőt meg úgy kell leszűkíteni, vagy a bűzelzáróhoz hasonlóan kialakítani, hogy álljon benne a lefolyóvíz.

Gábor