[Epitesz-barkacs] Villanykapcsolo, aljzat hoszigeteles

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Feb. 24., Szo, 22:30:59 CET

vannak alpontok, en csinalom (szinte kizart)/a komuves csinalja (draga)/hivok sm-et.(maceras)

azert kerdezem, mert hajlok ra, hogy felesleges kiszedni, ketszer betonozni, hoszigetelni. csak sajnos regen laktam mar utoljara foldszintes hazban, es nem emlekszem hogy mennyire hideg az anyafoldre rakott padlo/padlolap.

vajk