[Epitesz-barkacs] Villanykapcsolo, aljzat hoszigeteles

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Feb. 24., Szo, 22:54:08 CET

Biztos függ attól, hogy mivel töltötték alá. De valami rémlik, hogy a ház alatti rész jóval melegebb, mint a sima földanyag kívül.

Annak idején a házam betonpadlójára direktben ráragasztottuk a legolcsóbb Diego padlószőnyeget, azon simán lehetett fekve tvzni, papucs nélkül járkálni.

Az előző házamban metlachi volt az előszobában mischungba ágyazva. Azt mondta a kőműves, jobb lenne felszedni, nehogy idővel ellazuljon a padlólap alatt. Vagy egy hétig szenvedtem vele a létező legnagyobb Hilti bontóval, szóval nyugodtan ott lehetett volna hagyni. Ráadásul lehetett utána visszabetonozni, nem rálépni, várni hogy megkössön.

Nézd meg, szerkezetileg milyen, esetleg fúrj bele valahol próbának, ha nem muszáj, én nem görcsölnék vele.

Ami még gond lehet, ha nincs rendesen szigetelve, de ez is csak melegburkolatnál.

Gábor