[Epitesz-barkacs] hajopadlo kezelese

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Feb. 28., Sze, 11:13:14 CET

Szia,

a szurkules az nekem egyertelmuen oxidacio. ha lelakkozod, akkor nem eri a levego olyan nagyon, nem oxidalodik. de megis besotetedik.

gyanta ellen szoktak kezeles elott oldoszerrel mosni, lugokkal vilagositani, meg ilyenek, de egyik eljarasnal sem olvastam hogy hosszutvon csokkentene a sotetedest.

vajk