[Epitesz-barkacs] központi fűtés

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Jan. 8., H, 12:34:25 CET

Hello Gabor!

Ennek szivbol orulok. En most allok a nagy melo elott par meterrel.

Van egy csomo nyitott kerdes, erdekelne a velemenyed!!

Arra jutottam hogy a legjobb megterulese a kondenzacios kazan vasarlasnak van. 20% gaz megtakaritas az evi 200eft gazszamlan 40eft, mondjuk 240eft plusz kazan ar 6 ev alatt bejon. (Ehhez kepest ha a dryvit mondjuk szinten 20%-ot sporol, viszont 1-1.5mft)

Nagyon tetszik leiras alapjan a termomax inka kazan. Te miket olvastal rola?
Valamint egy padlofutes/radiator flame is erdekelne, kulon tekintettel a vegyes megoldas vezerlesi/szabalyozasi problemaira.

vajk