[Epitesz-barkacs] központi fűtés

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Jan. 8., H, 15:49:48 CET

majd egyszer koltozni fogok, ha kesz lesz.

olvasmanyaim szerint a reszteljesitmenyen jaras jo hatasfokot okoz, mert a preciz ego miatt ilyenkor is jo az eges, viszont a szunetekben a kemenyen keresztul nem hul ki az egesz, ami orankent 10 szunetnel mar jelentos hoveszteseg.

a palyazati anyagot venni kell valami hivatalban vagy letoltheto?

regi rendszzerbol semmi nem marad, ugyhogy lehet jol meretezni a radiatorokat, meg vacillalni hogy lesz-e padlofutes vagy sem.

vajk