[Epitesz-barkacs] Volt - üvegház

Toth Gabor toth-g at prolan.hu
2007. Jan. 12., P, 13:51:48 CET

Sziasztok!

Valaki keresett bontott ablakokat üvegházhoz - most láttam a hírdetést:

"Nyílászáró
Lakótelepi bontott fa ablakok,ajtólapok,erkélyajtók a XV.kerületből
ingyen elvihetők.Tüzifának,üvegház építésére még
felhasználható.Szállítás megoldható,az nem díjmentes.Tel:06/20 581 0747"

Nem vagyok biztos benne, de ezek az ablakok a biztonság érdekében
ragasztottak (én legalábbis találkoztam már ilyennel) azt a hagyományos
üvegvágóval elég nehezen lehet vágni - bár biztosan tudtok arra is
megoldást...

Üdv, és jó hétvégét!

Gábor