[Epitesz-barkacs] galambhalo

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Jan. 12., P, 19:09:35 CET

Sziasztok!

Az a problemam, hogy a galambok belekoltoztek az ereszbe. A deszka nem er a falig, mert kihagytak e helyet a majdani hoszigetelesnek. Itt egyebkent is kell szellozzon a hejazat, ugyhogy asszem valami halot szokas ide tenni. Aki szerint nem, az szoljon!

Szoval hogyan hivjak ezt a halot? Mert rohannek venni, csak nem tudom mit kerjek.

Hogyan kellene rogziteni? Arra gondoltam hogy az ereszhez tuzogeppel, a falhoz meg semmivel? Vagy a szelemenhez is tuzogeppel ha odaferek? Bazi magasan van, es meg nem mertem kivinni a letrat.

vajk

New Yahoo! Mail is the ultimate force in competitive emailing. Find out more at the Yahoo! Mail Championships. Plus: play games and win prizes.
http://uk.rd.yahoo.com/evt=44106/*http://mail.yahoo.net/uk
--------- következő rész ---------
Egy csatolt HTML ?llom?ny ?t lett konvert?lva...