[Epitesz-barkacs] központi fűtés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2007. Jan. 14., V, 09:12:45 CET

jhidvegi  <jhidvegi at freestart.hu> 2007.01.13. 23:48:02 +1h-kor írta:

> És hogy működött, hogy szedte ki a vizet a kompresszor a levegőből? Mekkora
> kompresszor volt. Ha ezt kellett volna hűteni, erre a szilikonos lezárás
> valami odaszorított dobozkával tök megfelelő lett volna, ez nem medence.
> Érintésvédelmileg is jó lenne, ha a leszorító dobozka a fémházhoz van kötve
> villamosan, és az egész földelt. Aztán a víz vagy eláramlik, vagy
> párolgással tud hűteni. De nem párologna közelítőleg se annyi, amennyit
> írtál, hogy lecsapódott.
>
> Azért megoszthatnád velünk ezt az egyszerűnek tűnő, rém hatékony
> légszárítót.
************
egy szovjet CSINAR háztartási hűtőszekrény volt, a motorja kb 180Wattos

ronda volt a kasznija, a nagy ajtaját leszedtem, a "mélyhűtőnél" is
maximális hűtésre kapcsoltam
a leolvadáskor csöpögő műanyagcső a kaszni hátán a fürdőkádba csöpögött
a függőlegeshez képest hátrafelé dőlés kb 2 fok volt a csöpögő cső irányába

este bekapcsoltam, orrán száján csöpögött a víz
reggelre csont száraz volt minden ruha, a bedugaszolt fürdőkádban lett
3 vödör víz és lefüstölt a motorja és a festéke felhólyagosodott

tehát a "hideg oldal" állandóan +20 fokos térben volt,
kezdetben istentelenül párás 10m3 légtérben
nem tudott ráderesedni semmi a +20 fokos környezetében

a "meleg oldal" szintén
a mini fürdőszobában egy nagy mosás után minden
ruha felakasztva +
akasztva volt 2 ember esőben szarrá ázott ruházata+ kabátja is
a 180Wattos motor kb 6-8 óra működése
(nem tudom, hogy éjjel mikor füstölt el a motor)
és a lecsapódott 3 vödör víz párából csapódott ki

józan paraszti ésszel hűtenem kellett volna a motorját