[Epitesz-barkacs] központi fűtés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2007. Jan. 14., V, 12:08:25 CET

jhidvegi  <jhidvegi at freestart.hu> 2007.01.14. 11:15:55 +1h-kor írta:

> Aha, így már értem. Szóval simán hűtő üzemmód. És biztos, hogy ő termelte le
> ezt a mennyiségű vizet? azért bátorkodom kételkedni, mert egy 3,5kW-os split

soha papírra le nem írt, 10 évvel ezelőtti emlékeim szerint, de az emberi emlékezet
néha csalóka lehet...

szóval megoldást keresek, hogy mégegyszer ne füstölhessen el egy kompresszor
és köszi, hogy  kételkedsz  benne, hogy az emlékeim nehogy megcsaljanak engem
a következő kompresszornál

> [...]
> mondjuk 12 óra alatt 14 litert, ami másfél vödör. Ennek 1100W-os
>
> Ha az idő nem 12 óra, hanem rövidebb, akkor még hihetetlenebbek az adatok.

> Na igen. Ezt lehet, hogy egy kis ventillátor is megoldotta volna. Ha nincs
> hűtve, a felületén kb 1W/dm2 tud távozni 10 fokonként. Ha ventillátorral
> megfúvatod, ez felmehet akár az 5-szörösére is. Talán akkor nem égett volna
> le. Valamint a hátsó, meleg oldalt is lehetett volna fújatni, az is marha
> forró lehetett. Épp ez az, ami miatt meglehetősen hihetetlen nekem ez a 3
> vödör víz. llyen viszonyok mellett a hűtő max 3-as jósági tényezővel

meleg oldalon mindenképpen vízbe szeretném tenni a kompresszort, de ha
biztonságosabb, és jobb  lenne, akkor a csőkígyót is
(így pufferelni is tudnám)

ha hideg oldalon szabadtéren 0 celsius felett lenne a hűtőrész,
akkor jobb lenne, ha a meleg oldalon 30 celsius lenne és nem 50 ?
(azaz a kompresszort sok vagy kevés víz hűtené?)

Tamás