[Epitesz-barkacs] Szennyviz Csatornazas

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Jan. 25., Cs, 18:01:28 CET

Azt nem tudtam hogy ezert kell, de van!

vajk

----- Original Message ----
From: Topybear <topybear at chello.hu>
To: Amatőr építészek és barkácsolók klubja <epitesz at enaplo.hu>
Sent: Thursday, 25 January, 2007 4:30:47 PM
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] Szennyviz Csatornazas

15:59 2007.01.25.Ăż irta:
>Nekem pontosan fordítva mûködik :-))))
>
>Zárt térben és/vagy meleg levegõn bedugul az
>orrom, de szabadtéren és/vagy hidegben kitisztul.....

Nekem szintén. :) Hülyének is néztek, mikor
megfázva lelkesen nyitogattam az ablakot
(rendesen felöltözve persze), de ha csak így kapok levegõt?

Egy dolog jutott még eszembe a témával
kapcsolatban. A függõleges ejtõvezetékben nagy
sebességgel lezúduló matéria :) kiszippanthatja a
büzelzárókból a vizet, ilyen helyekre ún.
kiszellõzõ vezetéket szoktak berakni, felvive a végét a tetõsík fölé.
Itt találtam ábrát, ami mutatja:
<http://www.egt.bme.hu/epuletgepeszet/Vizellatas.pdf>

Topy

Epitesz levelezőlista