[Epitesz-barkacs] villanyóra kerítésközelben

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2007. Jan. 27., Szo, 08:57:09 CET

jhidvegi  <jhidvegi at freestart.hu> 2007.01.27. 07:39:06 +1h-kor írta:

> Ja, erre nem gondoltam. :-) Ha már áll az a fal, ahova majd vinni kell, már
> érdemes oda vitetni. Ha még az se, akkor bocs.

még egy:
a 60 éves rézderótot méretlen szakaszon vésés közben elvágtam

elmű-nek bejelentettem, kéretik, akár díjazás fejében is megoldani

elmű mondja lof..., hívjak szerelőt, mert csatlakozás után a tulajdonosé a cumi,
akkor is, ha méretlen a szakasz.

hívtam bejegyzett szerelőt, akitől árajánlatot kértem előtte:
- számla nélkül 25ezer :-(

elküldtem a francba, gumicipőben drótot áram alatt csupaszítottam,
falból kilógó csövet
összekötöttem 20 perc és 10 Ft szigetelőszalag  saját kezűleg
(az egész utcát nem lehetett áramtalanítani)

közben betegség miatt félbemaradt építkezés, apródonként sokminden
folytatódott, de a k..va elektromos óradoboz, óra előtti tulajdonosi
drótszakasz (k..va jogalkotók) jogi dolga méretlen szakaszon (nekem kell megoldani,
de az óráról a plombát nem téphetem le )