[Epitesz-barkacs] villanyóra kerítésközelben

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2007. Jan. 27., Szo, 09:40:04 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> elmű mondja lof..., hívjak szerelőt, mert csatlakozás után a
> tulajdonosé a cumi,
> akkor is, ha méretlen a szakasz.

Igen, ezt már én is megtapasztaltam.

> közben betegség miatt félbemaradt építkezés, apródonként sokminden
> folytatódott, de a k..va elektromos óradoboz, óra előtti tulajdonosi
> drótszakasz (k..va jogalkotók) jogi dolga méretlen szakaszon (nekem
> kell megoldani,
> de az óráról a plombát nem téphetem le )

Nem eszik olyan forrón a kását.
Én pl úgy jártam, hogy ismerősöm, akivel akkoriban az együttélést
próbálgattam (nem jött be, de ez mellékes) felújította a kis öreg házát.
Bementem az elműbe, hogy új mérőórahely, meg ilyesmi, és hogy
megcsinálhatom-e. Diploma bemutat, másolat... megcsinálhatom. Szétkaptam,
mint floki a lábtörlőt, újracsináltam, és amikor oda került a dolog, hogy be
kéne kötni, beintettek. Itt is ki lett vágva a francba az öreg vezeték.
Oldjam meg. Még azt is nekem kellett megcsinálnom, hogy a tetőtartóra
kifeszített sodronyra rögzített fázisvezetők végetértek valahol 1 méterrel
előbb, mint ahol a tetőtartó van, és fesz alatt egy alulétrán egyensúlyozva
fenn a francban megcsinálni a kötéseket.

Aztán kijöttek az órát bekötni, leplombálni (ez is megváltozott), és még
engem basztak le apróságokért, amiket seperc alatt a saját szájízük
szerintire csináltak.

Szóval, ha átépítés, akkor menj be, mondd el, mi az ábra, lehet, hogy
szétbarmolhatod az egészet. Nem fogja őket érdekelni. Még azt is el tudom
képzelni, hogy ha a tetőtartóra bejön a kanóc, és az még átmenetileg meg is
felel, hogy máshova rakod az egész óraszekrényt, és repülő kanóccal
odaviszed a delejt az építkezés idejére, aztán, ha minden meglesz,
csináltatsz egy szabványos óraszekrényt kívülre (most már így szokták), és
új kanóccal behozatod bele a delejt.

Lehet, hogy az ideiglenes áthelyezést is megcsinálja valaki jogszerűre. Az
is pénzbe fog kerülni persze, de lehet, hogy sokkal olcsóbb, mint egy ilyen
ideiglenes mérőhely kialakítása nulláról. Ha tévedek, akkor bocs.

Az utcán hol megy a hálózat? A Te oldaladon, vagy a túloldalon? Ha a kerítés
tövében lenne a holmi, hogy jönne a kanóc? Ha közel lenne, akkor még azt is
el tudom képzelni, hogy a meglévő óraszekrényt egy az egyben kibombázod,
semmi plombához nem nyúlsz, elvágod a bejövő vezetéket is, és letelepíted a
kerítés tövébe egy rozsdás 2collos cső társaságában és némi esővédelemmel
ellátva. Aztán az oszlopról jövő kanócot feltekered, és elhelyezed ide,
összekötöd, szigszalag, betuszkolod a csőbe a kötést... és le van szarva.
:-) Ha forrasztással csinálod, meg zsugorcsövet húzol rá, igazán nem
vádolhatnak áramlopással. A fölös kanóc meg fönt a cső tetején legyen
rögzítve. Esetleg előre meg lehet velük beszélni, kíváncsi volnék, hogy
rábólintanak-e. :-)