[Epitesz-barkacs] terasz szigetelés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Júl. 1., V, 13:54:08 CEST

Sziasztok!

Van itt nekem egy szobám, ami fölött teraszt alakítottunk ki. A terasz részben fedett, részben nyitott.
A szoba és a terasz közötti födém betonból van, ami egy tömör beton rács, betononkötésű forgácslapokkal a rácsközökben.

Az építész azt találta ki, hogy legyen a betonon hőszigetelés, afölött OSB lap, amit teljesen lebádogozunk, és erre kerül egy farács, amin majd járni lehet.

Kérdés, hogy Szerintetk kell-e a betonra még valami vízszigetelés (illetve szabad-e egyáltalán)? Arra gondoltam, hogy bitugéllel (vízbázisú, bitumenné szilárduló anyag) le lehetne kenni az egészet. De nem biztos, hogy szükséges, lehet hogy a bádogozás elég védelmet ad. Illetve az is lehet, hogy káros, mert így a beton majd nem tud kiszellőzni, és esetleg belül a szobában nedvesedni fog?

Gábor