[Epitesz-barkacs] OSB táblás kérdés rajz szerint

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Júl. 2., H, 09:22:27 CEST

Szia!

1. Az eso feloli oldalon a lec mellett lesz egy 90 fokos belso sarok. Ott meg fogja tartani a vizet, es berohad az egesz. Bar nem volt szo rola hogy milyen fedes kerulne ra, de az a 90fok jobb lenne ha mondjuk 120 fok lenne, es a fedes fel lenne hajtva a vizterelo lemezre. Persze fedessel egyutt meg nem lesz tul konnyu a dolog.

2. A bitumenes hullamlemez jo konnyu, es szerintem azt is meg lehet erositeni. Pl 5x10-es pallo elere allitva, ket szelen plusz kozepen, ahogy mar irtak. kvazi szarufak lennenek.

3. Azert kell egyemberes legyen mert egyedul vagy, vagy mert rendszeresen leszedni-felrakni akarod?

vajk