[Epitesz-barkacs] OSB táblás kérdés rajz szerint

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2007. Júl. 2., H, 11:09:31 CEST

vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2007.07.02. 07:22:27-kor írta:

> Szia!
>
> 1. Az eso feloli oldalon a lec mellett lesz egy 90 fokos belso sarok. Ott
> meg fogja tartani a vizet, es berohad az egesz. Bar nem volt szo rola hogy
> milyen fedes kerulne ra, de az a 90fok jobb lenne ha mondjuk 120 fok lenne,
> es a fedes fel lenne hajtva a vizterelo lemezre. Persze fedessel egyutt meg
> nem lesz tul konnyu a dolog.
>
> 2. A bitumenes hullamlemez jo konnyu, es szerintem azt is meg lehet
> erositeni. Pl 5x10-es pallo elere allitva, ket szelen plusz kozepen, ahogy
> mar irtak. kvazi szarufak lennenek.

köszi Neked is az ötleteket

> 3. Azert kell egyemberes legyen mert egyedul vagy, vagy mert rendszeresen
> leszedni-felrakni akarod?

én a 100 - 120 kilómmal és az asszony a 60 kilójával ketten tetőztünk
szelemenre tett hullámpalákkal, házilag kitalált segédeszközökkel
segítettünk magunkon a beemelés könnyebbé tételével

szóval szerelhetőség, cserélhetőség, falbontás nélküli javíthatóság,
ne kelljen flexszel kibontani, kicsavarozható legyen, azaz minden olyan
elmebaj, hogy függetlenek legyünk kontár iparosoktól, olyan
ÉMI engedélyes vackoktól, amik pl. favázas szellőzőrendszerektől
amitől pl. az utóbbi idők panelházai égtek ki a "tudomány oltárán"