[Epitesz-barkacs] villanyszereles

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2007. Júl. 3., K, 15:39:58 CEST

szepygab at fw.hu wrote:

> Ilyen meggondolasbol erosen tervezem valami LED-es vilagitas
> osszehozasat. Ezek a 700 mA-es LED-ek egesz komoly fenyt adnak,
> meg talan derito vilagitasnak is jo lehetne, hogy az ember ne
> menjen neki semminek se ejszaka.

Mielőtt megcsinálod, próbálj ki egy sima nagyobb fényerejű vagy normál,
de fehér ledet, és meg fogsz lepődni, hogy milyen erősen bevilágítja az
egész teret ehhez, tehát, hogy ne menj semminek neki. A 700mA az már
olyan erős fényt jelent, hogy az már megfelel a világosban alvásnak. Én
személy szerint nem díjaznám.
A lednek az a baja, hogy ha meztelenül van valahol, szar belenézni.
Alkalmas búra mögött, ami szétszórja a fényét, már lehet, hogy jó.