[Epitesz-barkacs] villanyszereles

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Júl. 3., K, 17:36:25 CEST

On 3 Jul 2007 at 15:39, jhidvegi wrote:
> Miel~Ntt megcsinálod, próbálj ki egy sima nagyobb fényerej~n vagy
> normál, de fehér ledet, és meg fogsz lep~Ndni, hogy milyen er~Nsen
> bevilágítja az egész teret ehhez, tehát, hogy ne menj semminek neki. A
> 700mA az már olyan er~Ns fényt jelent, hogy az már megfelel a
> világosban alvásnak. Én személy szerint nem díjaznám. A lednek az a
> baja, hogy ha meztelenül van valahol, szar belenézni. Alkalmas búra
> mögött, ami szétszórja a fényét, már lehet, hogy jó.
Multkor vettem vagy otot. Mar egynek is brutal fenye van. Leven a
szem is logaritmikus erzekelesu, Alig erezni fenyesebbnek a
muhelyemet, ha mindegyik vilagit.
Igazabol arra gondoltam, hogy a nem haloszobakba csinalnek belole
diffuz, altalanos vilagitast. Munkahoz, olvasashoz meg lehet
helyi vilagitast kapcsolni. Egy szobaban megy nehany ilyen LED,
az nem vesz fel akkora teljesitmenyt, hogy oda kelljen figyelni a
lekapcsolasara.

udv

szepygab