[Epitesz-barkacs] villanyszereles

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2007. Júl. 3., K, 17:01:12 CEST

Krisztian Steber_lists wrote:

> A vészvilágítás alatt azt értettem, hogy az áramszünet bekövetkeztekor
> (mindegy, hogy mi miatt) legyen egy világítás. Elég addig, amíg
> visszakapcsolom, vagy viharos idő esetén (légvezeték....) előszedem a
> petróleumlámpát. :)

Mondom én, hogy másképp gondolkozunk! :)
Leírom az én reakciómat, ha pl késő este bekövetkezik egy áramszünet:
amellett, hogy úgyse tudok semmit se csinálni, eldobok mindent,
összekapom magam, és elmegyek itthonról, sétálok egyet a töksötét
(legalábbis utcai lámpailag sötét) utcákban, főleg, ha akkora az
áramszünet, hogy a házakban sincs villany. Olyan különleges élmény, hogy
kár kihagyni.

Na persze itt nincs már kis gyerek. Egyelőre, mert az imént született
meg az első unokám, kisfiú, és nagyon pici még, mert korábban kellett
születnie. Tehát már előre készülhetek rá, hogy bizony itt is fog néha
járkálni apróbb gyerkőc. :-)