[Epitesz-barkacs] villanyszereles

Krisztian Steber_lists sklists at steber.hu
2007. Júl. 3., K, 16:30:13 CEST

Sziaszok!
> Látszik, mennyire fordítva gondolkozunk. Én meg azon szoktam filózni,

A vészvilágítás alatt azt értettem, hogy az áramszünet bekövetkeztekor
(mindegy, hogy mi miatt) legyen egy világítás. Elég addig, amíg
visszakapcsolom, vagy viharos idő esetén (légvezeték....) előszedem a
petróleumlámpát. :)

Igazán a lényeg az, hogy amikor hirtelen sötét lesz, akkor ne essek
hasra a gyerek játékában (vagy épp a gyereken...).
Éjszakára nem hiányzik semmilyen irányfény, elvagyok anélkül is. :)

Üdv.,
  SK.