[Epitesz-barkacs] Szerszamos fahaz alapja és fája

Toth Zoltan gustav-k at freemail.hu
2007. Júl. 6., P, 17:32:45 CEST

Sziasztok, üdv mindekinek,

Tóth Zoltán vagyok, először szólalok meg a listán, bár pár hónapja már figyelem
a beszélgetéseteket. Elsőként két kérdésem is lenne (aztán majd jön a többi is
:)

Pestlőricen egy kis ház kis kertjében állítanék fel egy fa szeszámos házikót,
1.8x3.0 méterest. A szerelési útmutatójában azt tanácsolták, hogy vasalt, min.
10 cm vastag beton alapot csináljak neki. Aztán jöttek ketten is okosok, és azt
mondták, felesleges, elég lesz alá beton járólap is. Van-e valamelyikőtöknek
konkrét tapasztalata, tud-e segíteni, kire hallgassak? Ha elég a járólap, az
milyen vastag legyen?

A másik dolog, ami foglalkoztat, hogy favédő alapozóval már átkentem a faház
elemeit, kezdtem oldószeressel, de mert rettentő büdöset csinált, a párom
unszolására áttértem menet közben a vizes bázisúra. Namost egy szakember erre
azt mondta, hogy ez nem lesz jó, mert a vizes bázisú lazúr le fog peregni ott,
ahol oldószeressel alapoztam, és vica versa. Tényleg így van ez?

ToZo