[Epitesz-barkacs] Szerszamos fahaz alapja és fája

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Júl. 7., Szo, 10:47:07 CEST

Szia!

Sok helyen még a rönkház alá is azt javasolják, elég betonkockákat tenni.
Egy ilyen kis ház alapja szerintem mindegy, hogy miből van, akár
lefektetett, vagy beásott fa gerendák is megfelelnének. A padlóját érdemes
lenne a föld szintjétől elemelni, hogy nagy esőben ne folyjon be a víz, és
ne rohadjon szét.

Gábor