[Epitesz-barkacs] Vizora lecsereles???

Steve Varadi svaradi at gmail.com
2007. Júl. 8., V, 07:32:06 CEST

Tudom, hogy manapság minden elképzelhető, de nekem valahogy még mindig nem fér
a fejembe, hogy egy alig pár éve beszerelt vízórát miért kérnek lecserélni.
A story a következő:
Helyszín XVIII. ker. 4 emeletes társasház, mindenki beszereltette pár éve a
saját lakásába a vízórát -néhányat kettőt is kénytelenek voltak-. Most pedig
felszólították őket, hogy cseréltessék le u.n. szabványosra, vagy
hitelesíttessék be. Ez utóbbi ugyancsak ki-be szereléssel jár és a megfelelő
helyre való elvitel után hitelesíthető, ha megfelel!!, ha nem akkor meg úgyis
kénytelen a kedves ügyfél megvenni a "szabványos" vízórát. Ja még annyit a
történethez, hogy arra hivatkoznak, hogy elvízkövesedik az óra, és azért nem
mutat valós eredményt.
Találkozott már valaki ilyen "elvízkövesedett" órával?? Tényleg ennyire
"kemény" a víz a XVIII. kerületben?
Valahogy itt Californiában még 50 éves vízórákat is használnak, és senki nem
vonja kétségbe a hitelességét. Jogos a "hatóság" aggodalma???
--
Üdv:
Pista