[Epitesz-barkacs] vízbekötés műanyag csővel

Kathi Imre imre.kathi at eon-hungaria.com
2007. Júl. 9., H, 08:27:52 CEST

>A víz bent 4 irányba ágazik szét, ezt elegánsan megoldhatná egy
>fűtéseknél használt sréz elosztó csapokkal, de a csapok áteresztő
>keresztmetszetét (1/2") nagyon kicsinek találtam. Van ebből nagyobb is,
>vagy más megoldást keressek? Hagyományos kötőelemekkel és csapokkal
>nagyon nagy kiterjedésű lenne.

Csak a legutolsó kérdésedre egy ötlet (már láttam készen is ilyet):

Vastagfalú 40x60 (vagy nagyobb) zártszelvény befenekelve, ennek az oldalába a kívánt átmérőjű csonkok hegesztve elmenőnek és bejövőnek egyaránt, majd az egész tüzihorganyozva (esetleg galvanizálva)...
Csapot pedig olyat teszel rá, amilyen szimpatikus (olcsón kapható olasz golyóscsap, ide tökéletes, keveset lesz mozgatva...) ezen kialakítható a KPE cső fogadására alkalmas rész is (bilincs, csőcsonk a menetes összekötőnek)

Üdv, Imi
imre.kathi at eon-hungaria.com