[Epitesz-barkacs] Garázskapu

Laszlo Merenyi meri at merysoft.hu
2007. Júl. 8., V, 15:21:02 CEST

Sziasztok!

Egy "hosszú" - egymás mögött két autónak helyet adó -, meglévő házhoz
hozzáépítendő garázshoz keresek ajtókat. Az utcafrontra kerülő ajtó
esetében szekcionáltra gondoltam (egyszerű fehér, faerezetű, kazettás),
motoros mozgatással); a kert felőlinek pedig annyi a különlegessége,
hogy azon lenne egy külön kis ajtócska (személyátjáró), ezért talán a
billenős lenne a célszerű, és itt nem kéne motor sem. Az ajtók mérete:
2250 x 2250, hőszigeteltek.

Költségkímélő opció: a motor a külsőre is ráérne később is.

Nos, az eddig kapott árajánlat ledöbbentett:

1) motoros szekcionált: 291e bruttó (motorral).
2) Belső - szintén szekcionáltra adtak ajánlatot, személyátjáróval,
motor nélkül: 394e Ft

Az én kérdésem: nooormális?

De most komolyan, költsek 700e Ft-ot csak garázsajtóra? Mondjuk a
választ tudom: nem fogok ennyit költeni... de akkor mi a jó megoldás?

Tudtok-e más, költséghatékony verziót? Milyen más márkák forgalmazóit
érdemes meginterjúvolni?

Köszi előre is:

-meri