[Epitesz-barkacs] Garázskapu

Halasz Ferenc halaszfm at gmail.com
2007. Júl. 8., V, 15:33:22 CEST

Laszlo Merenyi írta:
> Sziasztok!
>
> Egy "hosszú" - egymás mögött két autónak helyet adó -, meglévő házhoz
> hozzáépítendő garázshoz keresek ajtókat. Az utcafrontra kerülő ajtó
> esetében szekcionáltra gondoltam (egyszerű fehér, faerezetű, kazettás),
> motoros mozgatással); a kert felőlinek pedig annyi a különlegessége,
> hogy azon lenne egy külön kis ajtócska (személyátjáró), ezért talán a
> billenős lenne a célszerű, és itt nem kéne motor sem. Az ajtók mérete:
> 2250 x 2250, hőszigeteltek.
>
> Költségkímélő opció: a motor a külsőre is ráérne később is.

> [...]

Magamnak meg tudnám csinálni 50.000-ből olyanra, hogy még pártállástól
függöen eljátszaná az internacionálét, vagy a szózatot attól függően, ki
akar bemenni. Ebben benne van az anyagár (zártszelvény+trapézlemez
+laposvasak+2db rugó+hegesztőelektróda, zár. A munkám nincs benne.
+30000-ből motoros nyitóval, kódos "kulccsal" távirányítóval. Szerintem
ez a nooormális. ;-) Üdv: HFeri