[Epitesz-barkacs] vízbekötés műanyag csővel

Varga Tibor varga at gyogyinfok.hu
2007. Júl. 10., K, 09:05:35 CEST

Sziasztok!

Pataki István wrote:

>A golyóscsapokkal rossz tapasztalataim vannak, az elmúlt évtizedekben
>sokat használtam és sok romlott el közülük hamar. Rendszeresen
>átszivárogtak, a jellemzően zárt állapotúaknál meg egyszerűen
>elrozsdásodott(!) a golyó. Talán kerülni kellene az olcsó távolkeleti
>árut, de mi biztosítékom van arra hogy egy méregdrága olasz gyártmány
>annyival jobb lesz?

Tapasztalat miatt olyan golyóscsapot ajánlok, amelyik belseje cserélhető.
Előfordult, hogy szétfagyott vagy a gumi tömítés fáradt el. Egy
csavarhúzóval kicsavartam a rajta
lévő 2 csavart, leszedtem a tetejét. Beraktam az új golyót, tömítéseket,
a záró rézfedelet,
majd visszacsavartam a 2 csavart. 5 perc alatt kész lett. Így gyorsan,
egyszerűen tudtam felújítani.
A cserélendő darabokat meg külön meg tudtam venni a boltban.

Amelyik nem szétszedhető volt, annak a cseréje több időt és több,
drágább szerszámot is igényel.
Igaz, nem mai a tapasztalat, hanem 10 évvel ezelőtti.

Üdv. Tibi