[Epitesz-barkacs] vízbekötés műanyag csővel

Bamer Balazs bamer at db.bme.hu
2007. Júl. 10., K, 08:56:48 CEST

Szervusz HJózsi!

> Nem tudom, hol próbálod, Bp-en a XI. ker. Kruspér utcában van egy
> Benedek névre hallgató cég. Hát ha náluk valamit nem találsz meg ebben a

Ez tényleg jó hely, amíg ott laktam, én is ott vásároltam.

> úgy le voltak galvanizálva, hogy évek múlva se mentek tönkre. Azok
> magyarok voltak, ma is van belőlük beépítve pár darab szintén ilyen
> 20-30 éve. Szerintem ma is lehet jókat kapni, de meg nem mondom, milyen

Mofémet keressetek. Az magyar, ma is gyártják, az itteni kedvenc
szerelvényboltomban is ezt ajánlják az olasz helyett. (drágább is) Szét
lehet szedni, lehet benne tömítést és golyót cserélni úgy, hogy magát a
csapházat ki sem  veszed a helyéről, vannak hozzá alkatrészek. Az olasszal
rendszeresen azt tapasztalom (ahol találkozok vele - én nem veszem), hogy
úgy beáll a golyó, hogy alig lehet elforgatni. Ráadásul van, amikor
műanyag a forgatókarja, és féltem, hogy letöröm, amikor egy csővel
növelni kellett az erőkart.

 							szia: Balázs