[Epitesz-barkacs] vízbekötés műanyag csővel

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2007. Júl. 10., K, 10:10:31 CEST

szepygab at fw.hu wrote:

> En is erre gondoltam, bar ha gazra keszult, akkor meg kell nezni
> a nyomasallosagat. Szemre eleg erosnek tunik.

Én azt hittem, hogy arra a fémszövetes valamire gondoltál, amit műanyag
védelemmel is láttál (én még nem). Emez tutira sokkal többet is tud,
mint a hálózati víznyomás. A rozsdamentessége is szimpatikus.

> Ha meg jol emlekszem az elejere, a Kollega a talajba fektetett,
> hazba bevezeto csovet keszult cserelni. Ahhoz tenyleg a kpe a jo
> valasztas, az biztos kibirja a betemetest, a talaj ulepedesebol
> eredo mozgas erohatasat. Raadasul toldasmentesen fektetheto az
> eltakart resze.
> A tovabbvezeteshez en is a pvct ajanlottam az olcsosaga es a
> konnyu megmunkalas miatt.

Én ezt megértem, csak a kpe-nek drágább a szerelvényezése jóval, nem?
Különben, ha úgy készül, ahogy írtad, homokban a cső, akkor az életben
nem sérül meg. Én nem vacakoltam vele, ment vissza rá a föld anno. Marha
sokat kibír ez is, egyáltalán nem olyan törékeny, mint ahogy az ember
ránézésre gondolná. Persze a csákányütést, markológépet nem bírja. :-)